感觉oc没人看鸭( ¨̮ )
weibo:豹豹在海里
抖音:橙C海豹
画加:人形比格
Another Love - Tom Odell

歌词大意

I wanna take you somewhere so you know I care
我想带你到某个的地方让你你看到我的诚意 
But it's so cold and I don't know where
但是天海地冻,我也不知道该 去什么地方  
I brought you daffodils in a pretty string
于是送你一个美丽的水仙花花环
But they won't flower like they did last spring
但是他们不能像往常 一样绽放
And I wanna kiss you, make you feel alright
想给你一个吻让你感觉好一点 
I'm just so tired to share my nights
我却疲惫的无法与你共度良宵
I wanna cry and I wanna love
想要感伤,想要去爱
But all my tears have been used up
但泪已用尽,爱已无踪
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我的眼泪流干
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我疲惫不堪
On another love, another love
那前情旧事
All my tears have been used up
让我的爱用尽 
And if somebody hurts you, I wanna fight
如果有人伤害你,我会奋力维护
But my hands been broken, one too many times
但是我的手已经伤痕累累
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
于是我用我的声音,不管是多么粗鲁
Words they always win, but I know I'll lose
但我又不善言辞,注定败下阵来。
And I'd sing a song, that'd be just ours
于是我纵情歌唱,唱只属于我们的那首歌
But I sang 'em all to another heart
但却言不由衷
And I wanna cry I wanna learn to love
想要感伤,要想继续去爱
But all my tears have been used up
但泪已尽,爱已无踪
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我的眼泪流干
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我疲惫不堪
On another love, another love
那前情旧事
All my tears have been used up
让我的爱用尽 
I wanna sing a song, that'd be just ours
我纵情歌唱,唱只属于我们的那首歌
But I sang 'em all to another heart
但却言不由衷
And I wanna cry, I wanna fall in love
想要感伤,要想继续去爱
But all my tears have been used up
但泪已尽,爱已无踪
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我的眼泪流干
On another love, another love
那前情旧事 
All my tears have been used up
已让我疲惫不堪
On another love, another love
那前情旧事
All my tears have been used up
让我的爱用尽

评论
热度(66)
© 橙C海豹 | Powered by LOFTER